.: ข่าวกิจกรรม โรงเรียนยุพราชวิทยาลัย :.

กิจกรรม  การประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ประจำภาคเรียนที่ 1 ปีการศึกษา 2568 ณ ห้องประชุมดารารัศมี อาคารศูนย์วิทยบริการดารารัศมี

เขียนโดย :  ฝ่ายประชาสัมพันธ์โรงเรียน

แก้ไขล่าสุดเมื่อ :  17/05/2568



Lights

    รายละเอียด


การประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นม.3 ประจำภาคเรียนที่ 1 ปีการศึกษา 2568

วันเสาร์ที่ 17 พฤษภาคม 2568 ในภาคบ่าย โรงเรียนยุพราชวิทยาลัย ได้จัดการประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ประจำภาคเรียนที่ 1 ปีการศึกษา 2568 ณ ห้องประชุมดารารัศมี อาคารศูนย์วิทยบริการดารารัศมี โดยมีนายบุญเสริญ สุริยา ประธานคณะกรรมการสถานศึกษาขั้นพื้นฐานโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย เป็นประธานในการประชุม และได้รับเกียรติจากนายเสาร์แก้ว พายุ อุปนายกสมาคมผู้ปกครองและครูคนที่ 2 ร่วมชี้แจงแนวนโยบาย บทบาทหน้าที่ของสมาคมผู้ปกครองและครูโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย

ในช่วงแรก ผู้ปกครองรับฟังนโยบายจากนางสาวสุปราณี ปัญญานะ ผู้อำนวยการโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย และรองผู้อำนวยการฝ่ายจัดการศึกษา ฝ่ายกิจการนักเรียน ฝ่ายอำนวยการ ฝ่ายบริหารทั่วไป ฝ่ายนโยบายและแผน จากนั้น ผู้ปกครองพบครูที่ปรึกษาที่ห้องเรียน เพื่อรับฟังคำชี้แจง พบปะ พูดคุยแลกเปลี่ยนกับครูที่ปรึกษา และรับผลการเรียนของนักเรียนตามลำดับ

On the afternoon of Saturday, May 17, 2025, Yupparaj Wittayalai School held a parent-teacher meeting for Matthyom 3 students for the first semester of the academic year 2025 at the Dararatsamee Conference Room, located in the Dararatsamee Learning Resource Center Building. The meeting was presided over by Mr. Boonsern Suriya, Chairman of the Basic Education Institution Committee of Yupparaj Wittayalai School. The event was also honored by the presence of Mr. Sawkaew Phayu, The Second Vice of the Parent-Teacher Association, who provided an overview of the association’s policies, roles, and responsibilities.

In the first part of the meeting, parents received policy updates from Ms. Supranee Panyana, Director of Yupparaj Wittayalai School, as well as from the Deputy Directors in charge of Academic Affairs, Student Affairs, Administrative Affairs, General Management, and Policy and Planning.

Subsequently, parents met with homeroom teachers in the classrooms to receive further explanations, engage in discussions and exchanges, and collect their child’s academic performance reports in sequence.