กิจกรรม การประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นม.5 ประจำภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2568
เขียนโดย : ฝ่ายประชาสัมพันธ์โรงเรียน
แก้ไขล่าสุดเมื่อ : 01/11/2568
รายละเอียด
<p>การประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นม.5 ประจำภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2568</p>
<p>วันเสาร์ที่ 1พฤศจิกายน 2568 ในภาคเช้า โรงเรียนยุพราชวิทยาลัย ได้จัดการประชุมผู้ปกครองนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ประจำภาคเรียนที่ 2 ปีการศึกษา 2568 ณ ห้องประชุมดารารัศมี อาคารศูนย์วิทยบริการดารารัศมี โดยมีนายบุญเสริญ สุริยา ประธานคณะกรรมการสถานศึกษาขั้นพื้นฐานโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย เป็นประธานในการประชุม และได้รับเกียรติจากนายชาญชัย กีฬาแปง นายกสมาคมผู้ปกครองและครู ร่วมชี้แจงแนวนโยบาย บทบาทหน้าที่ของสมาคมผู้ปกครองและครูโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย</p>
<p>ในช่วงแรก ผู้ปกครองรับฟังนโยบายจากนางสาวสุปราณี ปัญญานะ ผู้อำนวยการโรงเรียนยุพราชวิทยาลัย และรองผู้อำนวยการฝ่ายจัดการศึกษา ฝ่ายกิจการนักเรียน ฝ่ายอำนวยการ ฝ่ายบริหารทั่วไป ฝ่ายนโยบายและแผน จากนั้น ผู้ปกครองพบครูที่ปรึกษาที่ห้องเรียน เพื่อรับฟังคำชี้แจง พบปะ พูดคุยแลกเปลี่ยนกับครูที่ปรึกษา และรับผลการเรียนของนักเรียนตามลำดับ</p>
<p>Parent-Teacher Meeting for Matthayom 5 Students, Semester 2, Academic Year 2025</p>
<p>On the morning of Saturday, November 1, 2025, Yupparaj Wittayalai School held a Parent-Teacher Meeting for Matthayom 5 students for the second semester of the academic year 2025 at Dararassamee Conference Room, located in the Dararassamee Learning Resource Center Building.</p>
<p>The meeting was presided over by Mr. Boonsern Suriya, Chairman of the School Board of Yupparaj Wittayalai School. The school was also honored to have Mr. Chanchai Keelapaeng, President of the Parents and Teachers Association, who provided explanations regarding the policies, roles, and responsibilities of the association.</p>
<p>At the beginning of the meeting, parents listened to policy presentations delivered by Ms. Supranee Panyana, the school principal, along with the vice principals of Academic Affairs, Student Affairs, Administration, General Management, and Policy and Planning.</p>
<p>Afterward, parents met with the homeroom teachers in their respective classrooms to receive further explanations, discuss and exchange information, and collect their children’s academic reports.</p>